Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO ONLINE PRODEJ

(dále jen „Online podmínky“)

  1. Vymezení pojmů

„Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod www.cherryberry.cz , jenž je provozován provozovatelem - BL NEW GROUP s.r.o., Pod Formankou 655/17, Újezd u Průhonic, 149 00 Praha, IČO 08971056, DIČ CZ08971056, e-mail: info@cherryberry.cz (sídlo provozovatele není výdejním místem ani kamenným obchodem).

„Poskytovatelem“ se dále rozumí provozovatel Obchodu. Poskytovatel je řádně zapsán a registrován u Živnostenského úřadu Úřad městské části Praha 11, jenž je na příslušném úseku své působnosti kontrolním orgánem vůči Poskytovateli a Obchodu.

„Službou“ se rozumí Služby nebo Zboží nabízené Poskytovatelem v Obchodu.

„Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Poskytovatelem k prodeji v Obchodu.

„Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o pořízení konkrétní Služby nebo Zboží.

„Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Poskytovatelem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.

„Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Službu nebo Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu CherryBerry.

Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

 

Tyto Online podmínky se vztahují pouze na prodej produktů (dále jen „Produkt“ nebo „Produkty“) detailně popsaných a vyobrazených na internetových stránkách www.cherryberry.cz  (dále jen „Web“) na dálku prostřednictvím tohoto Webu.

V případě změny Online podmínek budou na nákup Produktů platit Online podmínky zveřejněné na Webu v době odeslání Návrhu objednávky (dále jen „Návrh objednávky“). Předchozí verze Online podmínek mohou být ověřeny v příslušné sekci Webu, kde budou k dispozici k uložení a vytištění.

Zákazník je povinen se před odesláním Návrhu objednávky seznámit s Online podmínkami a potvrdit, že s nimi souhlasí. Odesláním Návrhu objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito Online podmínkami, jakož i s informacemi uvedenými v Návrhu objednávky, a vyjadřuje s nimi svůj výslovný souhlas.

Právní informace naleznete v následujících oddílech:

  1. Zásady ochrany osobních údajů
  2. Podmínky používání webu
  3. Zásady používání souborů cookies

 

  1. SUBJEKTY

 Prodejcem Produktů je BL NEW GROUP s.r.o., IČO: 08971056, se sídlem Pod n, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 328399 (dále jen „Prodejce“).

 Tyto Online podmínky upravují podmínky nákupu Produktů online na Webu a neplatí pro prodej Produktů nebo služeb jiných stran než Prodejce, které se mohou na Webu nacházet prostřednictvím odkazů, bannerů nebo jiných hypertextových odkazů. Prodejce neodpovídá za nabídku zboží nebo služeb třetích stran.

 Zákazník bude identifikován na základě údajů uvedených v Návrhu objednávky. Zákazník nesmí uvádět nepravdivé a/nebo smyšlené údaje. Prodejce neodpovídá za škodu způsobenou uvedením nepravdivých údajů zákazníkem.

 Nabídky Produktů na těchto stránkách jsou určeny pro plnoleté zákazníky. Podáním Návrhu objednávky prostřednictvím Webu zákazník prohlašuje, že je starší 18 let a má způsobilost k právnímu jednání a zavazuje se k plnění dle uzavřené smlouvy.

 

  1. ZPŮSOB UZAVŘENÍ SMLOUVY

 Informace uvedené v těchto Online podmínkách a údaje na Webu nepředstavují veřejnou nabídku, ale pouze výzvu k podání Návrhu objednávky. Po odeslání Návrhu objednávky obdrží zákazník e-mailem potvrzení o jeho doručení (dále jen „Potvrzení o doručení objednávky“). Toto potvrzení neznamená přijetí Návrhu objednávky. Návrh objednávky je považován za přijatý až tehdy, když zákazník obdrží další e-mailové potvrzení o přijetí Návrhu objednávky a o odeslání zboží (dále jen „Potvrzení o přijetí a odeslání objednávky“).

 Kupní smlouva (dále jen „Smlouva“) je uzavřena až v okamžiku, kdy zákazník obdrží Potvrzení o přijetí a odeslání objednávky (dále jen „Den uzavření smlouvy“). Od tohoto okamžiku se Návrh objednávky označuje jako „Objednávka“.

Před odesláním Návrhu objednávky musí zákazník potvrdit, že se seznámil s Online podmínkami a že je přijímá.

Po uzavření Smlouvy obdrží zákazník e-mailem Potvrzení o přijetí a odeslání objednávky, které obsahuje:

  • Odkaz na Online podmínky, které si zákazník přečetl a akceptoval již při zaslání Návrhu objednávky, a které jsou účinné ke dni podání Návrhu objednávky;
  • Rekapitulaci Objednávky, včetně:
    • Informací a obrázků jednotlivých Produktů a jejich odpovídající ceny;
    • Zvoleného způsobu platby;
    • Místa a způsobu doručení a nákladů spojených s přepravou.

 Prodejce si vyhrazuje právo vyžádat si před odesláním Objednávky a Potvrzení o přijetí objednávky e-mailem nebo telefonicky další informace týkající se Návrhu objednávky.

Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout Návrh objednávky z jakéhokoliv důvodu, například pokud vzniknou pochybnosti o solventnosti zákazníka, pokud je Návrh objednávky neúplný či nesprávný, nebo v případě nedostupnosti Produktů. V těchto případech bude Prodejce zákazníka informovat do 30 pracovních dnů e-mailem od obdržení Návrhu objednávky o odmítnutí, včetně důvodů. V takových případech bude zákazníkovi vrácena uhrazená částka za zboží, vůči kterému byl Návrh objednávky odmítnut.

Prodejce se zavazuje dodat objednané Produkty co nejdříve (s ohledem na způsob přepravy zvolený zákazníkem), nejpozději však do 30 dnů ode Dne uzavření smlouvy.

Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout Návrhy objednávek od zákazníků, s nimiž probíhá nebo probíhal soudní spor a/nebo spor týkající se předchozí objednávky, nebo v případě, kdy Prodejce považuje zákazníka za nevhodného, například z důvodu předchozího porušení Online podmínek, podmínek věrnostního programu nebo jakéhokoli jiného důvodu, včetně podvodné činnosti.

Ačkoli Prodejce usilovně pracuje na tom, aby fotografie zobrazené na Webu co nejvěrněji odrážely Produkty, mohou se vyskytnout odchylky způsobené technickými vlastnostmi a barevným rozlišením použitého počítače. Prodejce neodpovídá za nevhodnost grafických vyobrazení Produktů uvedených na Webu z těchto technických důvodů; vyobrazení jsou pouze ilustrativní.

Upozorňujeme, že náklady na prostředky komunikace na dálku pro uzavření Smlouvy se neliší od základní sazby.

Pokud Prodejce není schopen odeslat Produkty dle Objednávky do 30 dnů od uzavření Smlouvy, má zákazník možnost zrušit Objednávku odstoupením od Smlouvy a získat zpět peníze v plné výši.

Smlouvu lze uzavřít pouze v češtině.

 

  1. UŽIVAYRTLSKÝ ÚČET

Na základě registrace Zákazníka provedené na webové stránce Obchodu může Zákazník přistupovat do svého uživatelského rozhraní Obchodu. Ze svého uživatelského rozhraní může Zákazník provádět objednávání Služeb nebo Zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní Obchodu umožňuje, může Zákazník provádět objednávání Služeb nebo Zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní Obchodu.

Při registraci stránce Obchodu a při objednávání Služeb nebo Zboží je Zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání Služeb nebo Zboží jsou Poskytovatelem považovány za správné.

 Přístup k uživatelskému účtu Obchodu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu (zejm. hesla) a nikomu jinému je nesdělovat. Za zneužití vašeho přihlašovacího jména nebo hesla někým jiným nenese Obchod ani Poskytovatel provozující činnost odpovědnost.

 Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

 Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Zákazník svůj uživatelský účet déle než 36 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy Zákazník poruší své povinnosti ze smlouvy k pořízené nebo Zboží nebo z těchto obchodních a reklamačních podmínek.

 Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele a Obchodu, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 Reference, komentáře i jakékoli jiné zprávy zobrazované třetím stranám v rámci Obchodu a jeho webových stránek je oprávněn psát a uvádět pouze registrovaný Zákazník prostřednictvím svého Uživatelského účtu Obchodu.

 

  1. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Ceny Produktů zahrnují DPH a mohou zahrnovat náklady na doručení, které jsou specifikovány během procesu objednávky. Ceny jsou platné v okamžiku odeslání Návrhu objednávky.

Pokud je na Webu k dispozici sleva nebo akce, budou tyto slevy a akce uplatněny na Produkt, pokud zákazník splní podmínky uvedené v nabídce.

Zákazník může uhradit cenu Produktů různými platebními metodami, které jsou k dispozici na Webu.

Zákazník musí zajistit, že platební údaje poskytnuté při nákupu jsou správné a platné. Prodejce neodpovídá za škodu vzniklou v důsledku neúspěšných plateb nebo chybných údajů.

Zákazník obdrží fakturu za objednávku v elektronické podobě, která bude zaslána na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

 

  1. DORUČENÍ A VLASTNICKÁ PRÁVA

Produkty budou doručeny na adresu uvedenou zákazníkem v Objednávce. Doručování probíhá prostřednictvím přepravních služeb uvedených na Webu.

Doručení Produktů probíhá v rámci lhůty uvedené na Webu během procesu objednávky, obvykle do 30 dnů od uzavření Smlouvy.

Riziko ztráty nebo poškození Produktů přechází na zákazníka při doručení zboží.

Při převzetí zásilky zákazník je povinen zkontrolovat, zda jsou Produkty v pořádku a odpovídají Objednávce. Jakékoliv nesrovnalosti nebo vady je třeba oznámit Prodejci bez zbytečného odkladu.

Vlastnická práva k Produktům přecházejí na zákazníka až po úplném zaplacení ceny Produktů.

 

  1. VRÁCENÍ A REKLAMACE

Zákazník má právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí Produktu bez udání důvodu.

Zákazník musí Prodejce o odstoupení od Smlouvy informovat prostřednictvím e-mailu nebo poštou. Zákazník je povinen Produkt vrátit do 14 dnů od oznámení o odstoupení od Smlouvy. Náklady na vrácení nese zákazník.

Po obdržení vráceného Produktu Prodejce vrátí zákazníkovi částku za Produkt do 14 dnů na bankovního účtu.

Pokud má Produkt vady, zákazník může uplatnit reklamaci v souladu s platnými právními předpisy.

Na Produkty se vztahuje zákonná záruka na vady. Zákazník má právo na bezplatné odstranění vady nebo na výměnu Produktu.

Podmínky pro vrácení:

  • Produkty musí být vráceny jako celek.
  • Vrácené produkty nesmějí být použité, opotřebované, vyprané, znečištěné nebo poškozené a nesmějí vykazovat známky používání
  • Vrácené produkty musí být vráceny zabalené přesně tak, jak byly dodány, se všemi doplňky, visačkami a štítky (například punčocháče musí být vráceny v obalu, s přiloženou lepenkou atd.)

 

  1. KONTAKTNÍ ÚDAJE

Pro veškeré dotazy, žádosti nebo reklamace týkající se nákupů v obchodě můžete kontaktovat Prodejce prostřednictvím následujících kontaktních údajů:

  • Email:
  • Telefon:
  • Adresa:

 

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodejce zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů, včetně nařízení GDPR. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na Webových stránkách.

Odesláním Návrhu objednávky zákazník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů za účelem plnění Smlouvy a plnění zákonných povinností Prodejce.

 V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v konkrétním formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

 V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Poskytovatel povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

 

  1. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

Zákazník souhlasí se zasíláním informací souvisejících se Zbožím, Službami, Obchodem nebo Poskytovatelem na elektronickou adresu Zákazníka a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Poskytovatele na elektronickou adresu Zákazníka. Svou informační povinnost vůči Zákazníkovi ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů Zákazníka pro účely zasílání obchodních sdělení plní Poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.

Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky Poskytovatele z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač Zákazníka, může Zákazník souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

  1. OSOBNÍ ÚDAJE, KTRÉ ZPRACOVÁVÁME AUTOMATICKY

Při návštěvě naší webové stránky o vás můžeme shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, datum a čas přístupu na naší webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení vašeho jazyka. Můžeme také zpracovávat informace o vašem chování na našich webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na našich webových stránkách navštívíte a které zboží je vám zobrazeno.

Přistupujete-li na naše webové stránky z mobilního telefonu či obdobného přístroje nebo prostřednictvím některé z našich mobilních aplikací, můžeme zpracovávat i informace o vašem mobilním zařízení (data o vašem mobilním telefonu, případné záznamy o selhání aplikace apod.)

 

  1. PLATEBNÍ KARTY

Platební karty: naše společnost nemá údaje o platebních kartách, kterými u nás platíte (pokud nedojde k jejímu uložení, viz další odstavec níže). Údaji o vašich platebních kartách disponuje pouze zabezpečená platební brána (GoPay) a příslušná bankovní instituce.

Pokud máte svoji platební kartu uloženou pro urychlení dalších nákupů v našem Obchodě, disponujeme pouze neúplnými údaji o vaší platební kartě (několika prvními a posledními číslicemi platební karty přiřazené k vašemu uživatelskému účtu). Pokud chcete vymazat i tyto údaje, stačí navštívit nastavení svého uživatelského profilu a poté údaje o platební kartě jednoduše smazat (nastavení účtu > platební karty > odstranit). Poskytovatel neshromažďuje ani nezpracovává informace o zákazníkem kartách. Tyto informace jsou dostupné pouze v profilu zákazníka.

 

  1. JAK DLOUHO VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE ZPRACOVÁVÁME?

Vaše údaje budeme zpracovávat po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi Obchodem/Poskytovatelem a Zákazníkem/Spotřebitelem.

V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen souhlas, budou vaše osobní údaje obecně zpracováványpo dobu 5 let nebo do odvolání takového souhlasu.

V případě, že se přihlásíte k odběru obchodních sdělení, tak vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu 5 let, popř. do doby vyslovení vašeho nesouhlasu s jejich dalším zasíláním. Tento nesouhlas můžete snadno vyjádřit tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu.

Dále upozorňujeme, že ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech našich povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají ze smlouvy mezi námi či z obecně závazných právních předpisů musíme zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi (např. u daňových dokladů je touto dobou doba nejméně 10 let).

Údaje získané prostřednictvím uživatelského účtu či jiným obdobným způsobem, zpracováváme po dobu využívání našich služeb a dále obvykle 5 let po jejich zrušení. Následně jsou obvykle ukládány po přiměřenou dobu pouze základní identifikační údaje a údaj o tom, z jakého důvodu byl uživatelský účet zrušen či údaje tvořící součást provozních záloh.

Cookies: cookies zahrnující chování uživatele mažeme po 30 dnech s tím, že starší data jsou dostupná v anonymizované podobě v Google Analytics.

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto Obchodní podmínky pro nákup na internetu jsou platné a účinné od data jejich zveřejnění na Webových stránkách.

Prodejce si vyhrazuje právo kdykoli měnit tyto Obchodní podmínky pro nákup na internetu. Jakékoli změny budou zveřejněny na Webových stránkách a platí pro všechny nákupy uskutečněné po datu jejich zveřejnění.

Pokud se některé ustanovení těchto Obchodních podmínek pro nákup na internetu stane neplatným nebo nevymahatelným, zůstávají ostatní ustanovení platná a vymahatelná v plném rozsahu.

Dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má spotřebitel právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu vzniklého ze smlouvy s Prodejcem. V takovém případě je spotřebitel oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu je zahájeno výhradně na návrh spotřebitele, a to v případě, že se spor s Prodejcem nepodařilo vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo ve sporu u prodejce poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ADR.

 

V Praze dne 8.11.2024

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz